layout

Saturday, May 9, 2009

dear blog...

hrmmm...dh lme xbukak my blog...tgk mr garfield nyer blog terfikir lak nk update..heheh...to my fwenz yg aq syg sgt...miss nadia...my inspiration to do diz blog...without her..aq xterpk nk wat pown..hee~

oklaaaa...introduce maself????

my name
NUR FARHANA BT.MOHD ZAMZURi
.
age
sweet 21..muda ag..hehehe...
was born on 2nd of APRIL 1988
@ PPUM (pusat perubatan universiti malaya) dolu-dolu...owang pgl HUKL jew..hehe~
anak 1ST drp 3...
and i am da only gul ...
da anothers is boy
...mcm Princess lak rse..hehehe ...
UITM is my university...
dip in mass communication...
baru jew abz..hee~will continue..insyaallah....
owh..lpew lak bout my parent...hee~
my mom came from johor

and my dad from perak...

and my hubby??? oooppppppppssssss.....lom dpt dikenalpasti ag...heehee~

No comments:

Post a Comment