layout

Thursday, June 25, 2009

unpredictable....

hrmmm..pic my lover dekat bawah tue ....meaningless laa...not anymore k..n plz dun even ask...
sekarang ini...AKU SINGLE! so...xpayahlaaa aku nk kene ckp byk kali...xsalah kan being a single women...mlas la nak pk2x nie..ada ..adela..klu xd pon xpe..im stil young ..=) so skg ni matlamat aku berada di depan...tinggal nak laksanakan je step by step...heheh...kepada rbuddies seangkatan ku...semoga berjaya yaaaaaa kamu semuaa!!! me too!! =p jumpa disanaaaaaa !!!



ok...^_^ nama sisz sebelah aku nie..kak IZA...dia adalah seorang perempuan yang berfikiran jauh...me too... supposely dia akan berkahwin pada hujung tahun ini dengan abg sepupuku...unfortunately.....mayb dah xde jodoh...pertunangan diputuskan oleh pihak perempuan...xtawla kenapa...aq xnk masuk campur laaa =p...papepun...aku respect kak iza nie...coz aq memang ske orang yang berpandangan jauh dan berwawasan...aq doakan dia berjaya dengan apa yang dicita-citakannya...=) owh n one more thing...pic ni time cousin aq kawen...so pinjam jap la pe yang patut kan utk kami ber-POSING...=p hahahah sgt happening diz time!!








No comments:

Post a Comment