layout

Thursday, December 23, 2010

Integrity tU pEnTINgggg ^_^


morning guyssss!!
harini saya nak ckp mengenai kejujuran....
dalam perhUbungan kejujuran tu sangat penting...
tapi kalau dah ditakdirkan Allah kamu memang tidak berjodOh..janganlah dipersalahkan mana-mana pihak yew..
saya jenis yang simple minded n xske nk penink2 (* but i do fuzzy in certain things) hahaa
i need someone yang faham akan perangai saya yg unpredict niyh ...
sometimes im a bit bz
coz memang susah nk bahagikan masa kalau kawan ada SEJUTA ni..hhaha
so saya berpegang pada all these thing....

KEPERCAYAAN -saya pada dia
KEJUJURAN - dia pada saya
KESETIAAN -kami berdua
KETENTUAN - ALLAH yang maha ESA

melalui pengalaman kita belajar untuk memperbaiki diri
jadi saya berpegang pada empat benda ini dan selebihnya terpulang pada pasangan ...
kalau kita x ske dikongkong y kita have to kongkong org kan? =)
FIKIR-FIKIRKANLAAA hhehe

No comments:

Post a Comment