layout

Thursday, July 30, 2009

kegembiraan menghampiri

detik..detik...

aku berjaya menjejakkan kaki sekali lagi ke menara gading....
dahulu di uitm melaka dan kali ini di uitm shah alam...
sememangnya tidak diduga disini aku akhirnya...

aku juga sekali lain mendapat anugerah cemerlang yang dianjurkan oleh tempat kerja bapaku...itupun kerana aku berjaya menjejakkan kaki ke peringkat ijazah..haha..
kelakar je kan...=p kalau dahulu dihotel subang,sekarang ni hi-tea di hotel shah alam pula..yang best-nya..aku dapat ikut!! hahah sebab class aku ade gap panjang hari jumaat ini =p.

dulu kerana aku mendapat spm cemerlang...walaupun tidak la berapa nk cemerlang sangat...tetapi..dengan result 7A aku berjaya diumumkan sebagai pelajar yang mendapat keputusan 6A keatas...itu memang harapan aku sedari dahulu lagi...=)

aku hanya berbekalkan keyakinan...
bagiku tiada apa yang mustahil...
dimana ada kemahuan..disitu ada jalannnya...

semua orang ada kelebihan masing-masing...
kadang-kadang memang la kita akan mencemburui orang yang lebih bijak dan berjaya daripada kita...
tetapi...jika kita ada kemahiran ianya lebih dihargai...
jadikan sifat cemburu yang baik ini sebagai motivasi kita meningkatkan diri kita keperingkat yang lebih baik...


hrmm da best part is about my personal life...
i found someone...
someone who can make me laugh anytime...

when i sad...
when i 'EMO'...
when i crazy @ mental...=p
when i faces with any kind of probs...
when i mad...

this someone...taught me about this life...
so many things...
hey...remind you..it is not about something bad...
it is all about somethings good...=)
hrmm i have to appreciate this life...
as i said before...
anything happens for a good reason.

this life is like a game...
if u are good enough u win...
if u are not good enough...u will become loser...
but...try to learn more and more..
do not blame our fate...
everything was created by GOD...
and we should always thankful to ALLAH...
Even though in any condition...





No comments:

Post a Comment