layout

Wednesday, October 27, 2010

People around me...2


diz is my syg...

my syg....


and my syg...Azrai Shukran Muhamad...i do love him n only him... =) he really obsess dgn argentina punyew team since kecik2 lg...see the jersey...huhu...

Nyzat..tq coz slalu tolong i xkira masa...maafkan i coz i slalu tolak permintaan u interm of many things....u r such a good person...n i akan doakan u berjaya dalam hidup =)




Hafiz...tenx for da memory n we still a good fwenz...fr daoakn fz berjaya dlm apa jua yg fz inginkan... congratulation coz formally dah jd pegawai dlm Navy..anything u do...ingt pada yg satu ok... =)



Arashy Azim...haha u ni memg nakal la...papepon..i doakan u n umie bersatu in future coz i can see that she loves u so much...tenx jugak coz always be with me time i sush n senang...tenx coz teman i jalan2..makan ABC...n u still owe me ABC u knoe! haha



Zulhelmi Zamzuri...hah ni adik aq yg slalu bajet sgt3x..huishh ske mintak aq topup...padahal aq pon mintak kat mak n ayah...haha...but kami 3 bradik jek...so aq more close dgn dia coz yg last tu jarak sgt umo..but i do love all my adik2.. =)


No comments:

Post a Comment