layout

Friday, November 19, 2010

ISLAM itu INDAH...



Semakin aq membesar ...semakin jiwa ini rindukan dan dahagakan "islam" itu sendiri....ramai antara kita telah jauh tersasar...dari dahulu lagi aq mencari -cari sesuatu...dan aq rasa...aq telah pon menjumpainya sekarang...itu adalah kamu SAYANGKU... jiwa ini terdetik untuk menjadi islam sejati..yang menjaga adab dan aurat...yang menjaga peribadi dan solatnya..tapi aq masih alpa dan kadang2 lupa..lalai dan leka...tapi aq sentiasa bermohon padanya supaya tidak lekang hidayahnya dariku...aq bersyukur...YA ALLAH...aq ingin menjadi anak yg solehah...aq cuba untuk menjadi orang-orang yang bersabar...aq cuba untuk menjadi islam yang sejati walau sedikit demi sedikit..sekurang-kurangnya aq jujur dengan diriku dan jujur untuk mendekati islam dengan lebih dekat...

sahabatku FATIN IYLIA....

apa yang kamu rasa adalah apa yang telah aq rasakan selama ini..dan aq bersyukur kerana kamu juga mendapat hidayah itu. ikut lah gerak hati kamu wahai sahabat yang aq sayang sangat...kita dari dulu susah senang dan juga bahagia dan sedih bersama...anugerah tuhan juga kita diberikan hidayah yang sama...aq BERSYUKUR...

SAYANGKU....

kamu adalah insan yang saya cari selama ini... sudah lama rasanya perasaan ini tidak berdetik..semakin saya mengenal kamu...semakin saya menyayangi kamu...dan semakin saya sedar yang ALLAH itu sentiasa bersama...semakin saya sedar yang segalanya ALLAH yang sepatutnya berada ditempat pertama dalam apa jua segi...semakin saya sedar....semakin saya lebih bersabar menerima ketentuannya...



No comments:

Post a Comment